Het is bij TAMSS helaas niet mogelijk om items om te ruilen. Mocht je toch een andere maat, kleur of item willen dan kan je het ongewenste item retourneren. In de tussentijd kun je het juiste item opnieuw bestellen in onze webshop.
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, kan je de items retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Binnen deze periode mag je dus het artikel bekijken, beoordelen en passen!
De items dienen onbeschadigd, ongedragen en ongewassen te worden geretourneerd met de labels nog bevestigd. Voor de eventuele waardevermindering van het product (zoals producten zonder labels, make-up, parfum- of zweetgeur) die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt, mogen wij jou aansprakelijk stellen. Het bedrag wordt verrekend met het terug te storten bedrag, of het product wordt naar je teruggestuurd na betaling van de verzendkosten.
LET OP: onze swimwear mag wegens hygiëne NIET geretourneerd worden.
De retourkosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. De verantwoordelijkheid van het per post te retourneren product ligt bij de afzender.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat TAMSS niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom bij het postkantoor altijd om een verzendbewijs!
Let op: bewaar deze totdat de refund van jouw retouritems correct verwerkt is. Dit is namelijk jouw bewijs van retournering.
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen per pakketpost aan ons retourneren. Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat je gebruik maakt van het retourformulier dat in jouw order is ingepakt of je kunt hem hier downloaden. Deze mag je compleet invullen, uitprinten en toevoegen aan jouw retourpakket. Het pakket is daarna klaar voor verzending!
Let op: retourkosten zijn voor eigen rekening.
Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, ontvang je per mail een retourbevestiging. Op het moment dat jij deze e-mail krijgt, ontvang je binnen maximaal 14 werkdagen het bedrag terug voor de geretourneerde items.
Terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling betaalde.
Dit is uiteraard heel vervelend! Als je na uiterlijk 14 werkdagen na ontvangst van de retourbevestiging nog geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@tamss.nl
Ja, ook sale items mogen worden geretourneerd binnen 14 dagen na ontvangst. De artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd met de labels nog bevestigd. Indien je de bestelling wilt retourneren, volg dan de stappen op het retourformulier.
Wij begrijpen dat het vervelend is dat bepaalde items nu afgeprijsd zijn en niet op het moment dat jij iets kocht. Helaas kunnen wij hier achteraf niets meer aan doen en geen kortingen verlenen met terugwerkende kracht op orders van vóór de sale. Je bent nu in ieder geval wel verzekerd van je gewenste item! Als je zou wachten loop je de kans dat een item uitverkocht raakt of jouw maat uit voorraad is.
Helaas kunnen wij hier niets meer aan doen en geen extra kortingen verlenen met terugwerkende kracht op orders die al tijdens de sale zijn geplaatst. Wij begrijpen dat het vervelend is dat bepaalde items nu nog meer afgeprijsd zijn dan op het moment dat jij het item kocht. Maar je bent nu in ieder geval wel verzekerd van je gewenste item en hebt het gekocht met korting! Als je zou wachten loop je kans dat een item uitverkocht raakt of jouw maat uit voorraad is.
Ja, ze werken tijdens de sale maar zijn helaas niet geldig in combinatie met sale items. Wel op de gehele andere collectie!
TAMSS B.V.
Vincent van Goghstraat 9
5268 BL Helvoirt
Er wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn eigen verantwoordelijkheid. Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect.
Is er iets dat niet klopt? Stuur dan binnen 24 uur na ontvangst van de items een e-mail naar info@tamss.nl met daarin uw ordernummer en foto’s van het defect. Als er binnen 24 uur na ontvangst geen melding is gemaakt van het defect, geldt het volgende:
• Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel.
(Strassteentjes, Pailletten, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)
• Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, riemen, armbanden en hoeden i.v.m. hygiëne
• Wij geven 14 dagen garantie op gespen, ritsen, knopen of enig soort sluitingen.
• Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden).
• Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat d.m.v. wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
• Wij geven geen garantie op lussen / haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten.
Mocht er iets defect zijn en zijn de 24 uur al voorbij of weet u niet zeker of het onder de garantie valt, kunt u ons ten alle tijden een e-mail sturen naar info@tamss.nl